ExpoCook 2021 – 1 wydarzenie, 3 możliwości

ExpoCook to targi dedykowane szeroko rozumianemu światu Ho.Re.Ca., wysokiej jakości żywności i napojów, profesjonalnego wyposażenia, hotelarstwa, turystyki i dziedzin pokrewnych.
Ze względu na obecne uwarunkowania, edycja ExpoCook 2021 będzie w pełni wirtualna i będzie stanowić bazę dla edycji hybrydowej w 2022 roku. Podczas targów odbędą się zaaranżowane wcześniej spotkania z parterami zagranicznymi. Organizatorem spotkań matchmakingowych jest włoski ośrodek Enterprise Europe Network z Palermo Sicindustria.

Zainteresowani przedsiębiorcy mają możliwość udziału w: 

  1. wirtualnych targach Expocook 3D, z wirtualnym stoiskiem, aby w interaktywny sposób zaprezentować swoje produkty i usługi oraz wziąć udział w innych wydarzeniach cyfrowych. Obejrzyj DEMO: https://expocook.collectivibe.com/
  2.  wydarzeniu na miejscu w Palermo, prezentacja produktów/usług, spotkania z potencjalnymi partnerami online lub na miejscu, udział w warsztatach na żywo
  3. spotkaniach b2b, online lub na miejscu

Udział w ExpoCook Online daje uczestnikom  zwiększenie widoczności, sprzedaży,  możliwość znalezienia nowych partnerów: resellerów, dostawców, dystrybutorów, inwestorów. W ramach wydarzenia odbędą się dedykowane prezentacje handlowe, wysokiej jakości pokazy gotowania z udziałem młodych Szefów Kuchni, ale także „gwiazdek Michelin”.

Spotkania matchmakingowe gromadzą firmy (zarówno kupujących, jak i dostawców) z wielu krajów europejskich. Jest to wyjątkowa okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i zawarcia kontraktów. Spotkania B2B online będą odbywały się za pośrednictwem platformy B2Match z wieloma nowymi funkcjami, zintegrowanej z targami 3D.

Tematyka: 

  • Produkcja żywności i napojów: tradycyjna, organiczna, „free from”, funkcjonalna, itp.
  • Turystyka żywności i wina
  • Produkty i komponenty dla sektora Ho.Re.Ca
  • Profesjonalne wyposażenie dla barów i restauracji, pizzerii, pubów i browarów, cukierni, piekarni i sklepów gastronomicznych, hoteli, dużych wspólnot, itp.
  • Branża hotelarska: usługi dla hoteli i obiektów noclegowych, inżynieria i architektura, projektowanie i kierownictwo artystyczne
  • Rozwiązania w zakresie opakowań
  • Automaty vendingowe
  • Meble wewnętrzne i zewnętrzne oraz projektowanie
  • ICT, oprogramowanie do zarządzania płatnościami i oprogramowanie do zarządzania hotelami
  • Marketing, komunikacja i doradztwo
  • Zastawa stołowa: sztućce, obrusy, srebrna zastawa, porcelana, talerze, szklanki, akcesoria… wszystko dla perfekcyjnego „mise en place”.
  • Odzież robocza: moda dla szefów kuchni, pracowników restauracji i hoteli, itp.
  • Gospodarka wodna i odpadami dla sektora Ho.Re.Ca.

Dlaczego warto wziąć udział?
Jako wystawca:  możliwość prezentacji swoich produktów i usług szerokiej publiczności potencjalnych partnerów
Jako kupujący: szansa znalezienia  międzynarodowych dostawców podczas  spotkań b2b
Jako producent: możliwość znalezienia nowych międzynarodowych klientów oraz partnerów do dyskusji o nowych pomysłach, technologiach, innowacyjnych rozwiązaniach
Jako interesariusz instytucjonalny: możliwość prezentacji swojej działalności i szansa na stworzenie owocnej synergii

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Agenda wydarzenia

Katalog uczestników (każdego dnia rejestrują się nowi uczestnicy)

Przewodnik dla uczestników 

Rejestracja jest otwarta do 28 września br.

powrót
Udostępnij post
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

KALENDARZ WYDARZEŃ

NASI PARTNERZY

Lubelska Fundacja Rozwoju - koordynator projektu
Ul. Rynek 7
20-111 Lublin
Tel. (81) 528 53 11/12/31
fax: (81) 528 53 04
e-mail: een@lfr.lublin.pl
realizacja:
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.