W najbliższych latach spodziewany jest wzrost gospodarczy na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Indonezja, Meksyk, Turcja i inne. Rynki te będą stanowiły interesujące możliwości dla firm europejskich, ale także wyzwania kulturowe.

Bardzo często kultura jest jedną z największych barier w prowadzeniu interesów za granicą. Przedsiębiorstwa muszą budować zaufanie z nowymi partnerami, podwykonawcami, dystrybutorami i wszystkimi elementami łańcucha wartości. Muszą również zrozumieć, w jaki sposób powinny dostosować i wprowadzić innowacje w swoich produktach/usługach, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów za granicą.

CUBE IN (Cultural Understanding for Business Expansion and Innovation) to projekt finansowany przez Komisję Europejską, który oferuje zestaw narzędzi pomagających firmom lepiej poznać kulturę biznesową różnych rynków rozwijających się.

Platforma jest bezpłatna, a firmy mogą:

Najbliższy webinar  Expanding to South Korea odbędzie się w dniu 6 lipca i będzie koncentrować się na zrozumieniu rynku koreańskiego i znaczeniu dostosowania do niego modeli biznesowych. Podczas spotkania będzie się można dowiedzieć w jaki sposób tradycyjna Korea zmieniła się w dynamiczne, innowacyjne i nastawione na rozrywkę społeczeństwo. Webinarium dostarczy  wiedzy na temat wyzwań kulturowych i zachowań konsumenckich, które europejskie przedsiębiorstwa muszą znać, aby odnieść sukces na tym rynku. Europejski przedsiębiorca podzieli się również swoimi doświadczeniami związanymi z ekspansją do Korei Południowej i opowie, jak ta międzynarodowa podróż przyczyniła się do wzrostu potencjału innowacyjnego jego firmy.

powrót
Udostępnij post
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

KALENDARZ WYDARZEŃ

NASI PARTNERZY

Lubelska Fundacja Rozwoju - koordynator projektu
Ul. Rynek 7
20-111 Lublin
Tel. (81) 528 53 11/12/31
fax: (81) 528 53 04
e-mail: een@lfr.lublin.pl
realizacja:
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.