Przedsiębiorstwo PPH APIMAR od wielu lat aktywnie działa na rynku lubelskim, produkując miody naturalne i sztuczne oraz dystrybuując produkty dla przemysłu cukierniczego i lodziarskiego, jak na przykład odtłuszczone mleko w proszku, guma tara, guma guar, inulina, czy maltodekstryna. Wykorzystując swój potencjał i bazując na naturalnych składnikach, firma wprowadziła do swojej oferty suplementy diety – izotoniki, żele oraz kremy energetyczne dla osób aktywnych, pod marką HONEY BEE POWER.
W ofercie przedsiębiorstwa można znaleźć zarówno płynne produkty w postaci żelów, jak również w formie proszku. Małe saszetki, wypełnione miodem i liofilizowanymi owocami zapewnią zastrzyk energii w formie łatwo przyswajalnych węglowodanów, natomiast dodatek guarany pobudza. Innym rozwiązaniem są wyjątkowe w skali europejskiej produkty białkowe, słodzone suszonym miodem i ekstraktem ze stewii.
Spółka APIMAR, początkowo skupiała się na rozwijaniu relacji biznesowych opartych na tradycyjnych miodach ze swojej oferty, produkowanych w oparciu o surowce pozyskiwane z wyjątkowo czystego regionu, z własnych pasiek z Lubelszczyzny oraz pasiek Podkarpacia, współpracujących z firmą od 30 lat. Owoce użyte do produkcji izotoników, żeli energetycznych są ekologiczne, pozyskiwane od lokalnych plantatorów. Wszystkie makro- i mikroskładniki produktów są w 100% naturalne. Dzięki współpracy przedsiębiorstwa z ośrodkiem Enterprise Europe Network udało się nawiązać relacje z zagranicznymi kontrahentami.
W ostatnim czasie
odpowiedzialnym za dystrybucję i sprzedaż produktów polskiego producenta na rynkach Arabii Saudyjskiej, ZEA, Kataru, Omanu, Egiptu, Libanu, Jordanii, Kuwejtu, Libii, Bahrajnu i Iraku.
„Wysoko oceniam wsparcie oferowane przez sieć Enterprise Europe Network. Otrzymane informacje o potencjalnym kliencie były rzetelne, profesjonalne i dopasowane do potrzeb mojej firmy. Zespół wykazał się dużym zaangażowaniem i gotowością do pomocy na każdym etapie współpracy. Dzięki temu wsparciu łatwiej było nam nawiązać kontakty międzynarodowe i rozwinąć działalność eksportową.”
Przedsiębiorstwo nie poprzestaje na ekspansji zagranicznej, i podejmuje dalsze kroki, by przy wykorzystaniu możliwości sieci Enterprise Europe Network nawiązać relacje biznesowe także na innych, bliższych i dalszych rynkach zagranicznych, z powodzeniem promując szeroką ofertę swoich produktów wśród potencjalnych kontrahentów zagranicznych, wskazywanych przez sieć Enterprise Europe Network.
Autor artykułu
Marta Puczyk
tel. +48 81 528 53 11
powrót