W lutym 2019 roku weszła w życie umowa o partnerstwie gospodarczym pomiędzy Unią Europejską (UE) a Japonią. Jednym z głównych sektorów promowanych w tej umowie jest żywność.
EU-Japan Centre podjęło konkretne działania, aby wspierać producentów żywności z UE, którzy chcą eksportować swoje produkty do Japonii.
Jedną z możliwości jest strona internetowa, której celem jest promowanie unijnych produktów żywności ekologicznej wśród japońskich importerów i nabywców.
Opisy produktów dostępne są na stronie zarówno w języku angielskim, jak i japońskim.
Formularz zgłoszenia oferty w ramach projektu EUfood2Japan
Projekt ten jest zarządzany przez EU-Japan Centre, pod patronatem sieci Enterprise Europe Network, przy wsparciu Europejskiego Stowarzyszenia Organizacji Promujących Handel i finansowany jest przez Komisję Europejską.
Komisja Europejska prowadzi obecnie kampanię „The Perfect Match”, mającą na celu promocję unijnych produktów rolno-spożywczych w Japonii, aby docelowo zwiększyć udział tych produktów w rynku. W ramach kampanii organizowane są seminaria techniczne, akcje promocyjne w supermarketach i inne działania.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową i zapoznaj się z biuletynem informacyjnym.
powrót