Jeśli wybieracie się w tym roku na targi gamescom, to pamiętajcie, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości organizuje tam polskie stoisko narodowe w ramach Polish Creative Industry Promotion Program❗ Zachęcamy do skorzystania! 💻 🎮 🕹
W dniach 21-23.08. br., w ramach realizacji Programu Promocji Sektora kreatywnego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zorganizuje stoisko narodowe podczas targów Gamescom w Kolonii (Niemcy).
Gamescom to największe targi gier interaktywnych i rozrywki w Europie i drugie największe tego typu wydarzenie na świecie. Co roku targi odwiedza ponad 350 tys. osób, a swoje gry prezentuje ponad 1000 wystawców z całego świata.
Przedsiębiorstwom zainteresowanym promocją swojej oferty na polskim stoisku narodowym podczas Gamescom 2024 umożliwimy:
Korzystanie ze stoiska organizowanego przez PARP jest bezpłatne, ale uczestnicy we własnym zakresie pokrywają koszty związane z podróżą i zakwaterowaniem oraz koszty biletów wstępu na targi. Ze stoiska mogą korzystać zarówno przedsiębiorstwa, których przedstawiciele będą na miejscu jako zwiedzający, jak i te, które planują własne stoiska. Polskie stoisko zostanie zorganizowane w Business Area.
Indywidualnych wystawców z Polski zachęcamy do umieszczenia swoich stoisk w pobliżu stoiska narodowego organizowanego przez PARP.
Wszystkich zainteresowanych skorzystaniem ze stoiska prosimy o wypełnienie poniższego formularza w terminie do 4 sierpnia 2024 r.
Więcej informacji nt. stoiska narodowego na Gamescom 2024 oraz Programu Promocji Sektora kreatywnego uzyskacie pisząc na adres creative_brand@parp.gov.pl
Jeśli chcecie dowiedzieć się jak odpowiednio przygotować się do udziału w targach lub zwiększyć efektywność udziału, zachęcamy do wysłuchania rozmowy z ekspertem, przygotowanej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości właśnie dla Was!
Nagranie z rozmowy dostępne jest w serwisie YouTube.
Serdecznie zapraszamy!
Stoisko narodowe na Gamescom 2024 zostanie zorganizowane w ramach Programu Promocji Sektora kreatywnego, realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu niekonkurencyjnego pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).