Zapraszamy do udziału w 8. edycji międzynarodowego wydarzenia dla branży IT 'International B2B Software Days’, które odbędzie się w dniach 19–21 maja 2025 r. online oraz stacjonarnie w Wiedniu.
Program International B2B Software Days obejmie spotkania b2b (tzw. giełda kooperacyjna), warsztaty i wykłady.
Na czym polega giełda kooperacyjna?
Jest to seria dwustronnych, wcześniej umówionych 20-minutowych spotkań między przedstawicielami firm i instytucji z różnych krajów. Uczestnicy giełdy reprezentują te same lub zbliżone branże i są zainteresowani nawiązaniem współpracy z zagranicznymi partnerami. Więcej informacji znajdziecie na stronie głównej wydarzenia.
Dla kogo?
Wydarzenie adresowane jest do firm i instytutów technologicznych, zarówno oferujących swoje usługi i produkty, jak i tych, które poszukują podwykonawców i dostawców.
Podczas rejestracji uczestnicy mogą wskazać nie tylko obszary technologii, w jakich działają (np. sztuczna inteligencja, IoT, robotyka), ale też sektory, w których ich rozwiązania znajdują zastosowanie (np. rolno-spożywczy, medyczny, finansowy, motoryzacyjny i in.).
Jak działa giełda kooperacyjna?
- Aby zarejestrować się na wydarzenie, trzeba wypełnić formularz na stronie giełdy. Macie na to czas do 21 maja 2025 r., ale im szybciej dokonacie rejestracji, tym większa liczba zagranicznych partnerów będzie mogła zapoznać się z Waszą ofertą.
- Podczas rejestracji wskażcie dni i przedziały godzinowe, w których planujecie brać udział w sesjach spotkań b2b i innych punktach programu wydarzenia. Ustawienia te można później modyfikować, ale trzeba wskazać przynajmniej jedną sesję „B2B Meetings”, by móc umawiać spotkania.
- Dokładnie określcie profil działalności oraz rodzaj współpracy, którą chcecie nawiązać.
- Profile uczestników ukazują się na bieżąco w katalogu on-line. Już teraz możecie zapoznać się z profilami tych, którzy do tej pory się zarejestrowali, i sprawdzić, jakiej współpracy poszukują.
- Od 7 kwietnia 2025 r. zarejestrowani uczestnicy będą mogli wysyłać zaproszenia do spotkań.
- Oficjalnym językiem spotkań będzie język angielski.
Program wydarzenia
- 19 maja 2025 r. na terenie wiedeńskiego Ratusza odbędzie się część seminaryjna oraz dwustronne spotkania stacjonarne zgodnie z indywidualnymi harmonogramami.
- 20 maja 2025 r. na terenie wiedeńskiego Ratusza zostanie zrealizowany bogaty program warsztatów.
- 21 maja 2025 r. to dzień spotkań on-line odbywających się na platformie b2match zgodnie z indywidualnymi harmonogramami. Jeśli nie możecie wziąć udziału w części stacjonarnej w Wiedniu, zapisujcie się właśnie na 21 maja.
Opłata za udział
- Udział w spotkaniach on-line 21 maja 2023 r. jest bezpłatny.
- Dla pierwszych 100 osób zarejestrowanych do udziału w części stacjonarnej (19-20 maja 2025 r.) opłata za udział wynosi 110 euro. Opłata regularna za udział w części stacjonarnej wynosi 160 euro. Więcej informacji nt. opłat znajdziecie na stronie https://2025.b2bsoftwaredays.com/page-3521.
Firmy we własnym zakresie pokrywają ew. koszty związane z podróżą i pobytem na miejscu.
powrót