Firmy zainteresowane nawiązaniem bezpośrednich kontaktów z producentami i dostawcami wyrobów spożywczych z Austrii zapraszamy do udziału międzynarodowych spotkaniach b2b podczas Marketplace Austria Food&Beverages 2025, które odbędą się w dniach 1-2 października 2025 r.
Wydarzenie jest organizowane w formule hybrydowej:
- 1 października – stacjonarnie (w Wiedniu, w siedzibie Austriackiej Federalnej Izby Gospodarczej),
- 2 października – na platformie b2match (on-line).
Jak to działa?
- Zarejestruj się na stronie wydarzenia i stwórz profil swojej firmy, aby zaprezentować poszukiwane produkty – utwórz przejrzysty profil biznesowy, aby zwiększyć swoją widoczność na platformie i zainteresować pozostałych uczestników. Profil powinien zwięźle opisywać firmę i to, jakich partnerów/produktów poszukuje.
- Przeglądaj profile uczestników – przejdź do listy uczestników, aby zapoznać się
z działalnością poszczególnych zarejestrowanych firm. Pamiętaj, że codziennie mogą się pojawiać nowe zgłoszenia.
- Wysyłaj i odbieraj zaproszenia na spotkania – wysyłaj zaproszenia na spotkania do uczestników, z którymi chcesz umówić spotkanie. Akceptuj lub odrzucaj zaproszenia, które otrzymujesz. Tylko zaakceptowane spotkania zostaną dodane do Twojej indywidualnej agendy.
- Punktualnie dołączaj do spotkań – aktualizowaną na bieżąco listę swoich spotkań znajdziesz w zakładce Meetings, w swoim profilu. Jeśli masz umówione spotkania online, pamiętaj, żeby przed wydarzeniem sprawdzić swoją kamerę i mikrofon i, co najważniejsze – być na czas!
Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Koszty związane z logistyką i pobytem na miejscu uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.
Oficjalnym językiem spotkań będzie język angielski.
Wszystkich zainteresowanych udziałem w Marketplace Austria for Food & Beverages 2025 prosimy o zapoznanie się z informacjami i warunkami udziału w wydarzeniu oraz wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie wydarzenia.
Liczba miejsc jest ograniczona.
powrót