Wydaje Ci się, że wiesz, dla kogo stworzyłeś swój produkt? Jesteś pewien, że innowacja, którą opracowałeś sprawdzi się w tym konkretnym środowisku? A może Twój klient ma inne potrzeby niż Ci się wydaje?
Coca cola miała być lekiem na ból głowy, a penicylina powstała przypadkiem, przy okazji poszukiwania szczepionki na tyfus. Przypadkowość w odkrywaniu niektórych z najpopularniejszych produktów naszych czasów dowodzi, że sukces czasami jest tuż obok. Trzeba jednak go dostrzec. A kluczem do sukcesu jest klient i jego potrzeby.
Kluczem do poznania klienta z kolei są warsztaty Customer Discovery, koordynowane i organizowane przez ekspertów Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Najbliższe już 10 października br. w godzinach 10:00-15:00 w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej (ul. Rektorska 4, Warszawa).
Dla kogo Customer Discovery?
Warsztaty skierowane są głównie do przedstawicieli branży ICT, jednakże firmy działające w innym obszarze technologicznym także są mile widziane. Organizatorzy zapraszają naukowców, innowatorów, startupowców i przedstawicieli firm. Wszystkich, którzy mają produkt lub pomysł, ale brakuje im wiedzy lub umiejętności aby poprowadzić go biznesowo. Podczas warsztatów uczestnicy zyskają wiedzę jak zidentyfikować i poznać potrzeby swoich klientów bez konieczności zatrudniania zewnętrznej agencji focusowej. Szkolenie Customer Discovery przybliża umiejętności okołobiznesowe, daje narzędzia oraz wiedzę jak je wykorzystać. Program warsztatów realizuwowany jest w ramach międzynarodowej współpracy z takimi instytucjami jak np. St John’s Innovation Centre/ Uniwersytet w Cambrigde.
Program warsztatów:
Dzięki udziałowi w warsztacie:
Rekrutacja trwa do 4.10.2018 r.
Formularz rejestracyjny dostępny jest tutaj.
Warsztaty Customer Discovery są bezpłatne i realizowane w ramach programu Merlin.
Projekt otrzymał finansowanie z programu „Horyzont 2020” w ramach umowy o dotację nr 780460.
powrót