POLSKA | KONSORCJUM POLSKA WSCHODNIA

W imieniu Polskiej Agnecji Rozwoju Przedsiębiorczości serdecznie zapraszamy do udziału w webinarium 16 listopada, godz. 11.30-13.00 pt. „Tik Tok, Instagram, Facebook, czyli jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu w MŚP”.

Na pytania „Jak komunikować się z klientem, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe oraz jak budować PR marki oraz społeczność z wykorzystaniem narzędzi nowoczesnego marketingu?” odpowie dr Kinga Stopczyńska, wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Marketingu oraz szkoleniowiec i praktyk biznesu z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Autorka książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej”.

W programie webinarium m. in.:

  1. Strategia działania i wykorzystanie potencjału narzędzi na Instagramie, Facebooku oraz Tik Toku.
  2. Zagrożenia i szanse komunikacyjne w social media.
  3. Profil marki na Twitterze.
  4. Tworzenie sieci ambasadorów marki w social media.
  5. Wykorzystanie storytellingu w komunikacji.
  6. Kształtowanie postaw klientów w oparciu o inspirację i coaching dedykowany marce.

Kiedy?

16 listopada br. godz. 11:30 – 13:00

Jak wziąć udział?

Webinarium jest otwarte i nie wymaga rejestracji. W dniu transmisji uaktywni się poniższy player, w którym obejrzysz materiał.

 

Organizatorem wydarzenia jest PARP w ramach działań Centrum Rozwoju MŚP.

Serdecznie zapraszamy.

powrót
Udostępnij post
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest

KALENDARZ WYDARZEŃ

ENTERPRISE EUROPE NETWORK POLSKA WSCHODNIA
realizacja:
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.